torsdag 22 november 2007

Hon är hemma nu min manager/producent

Jabbadabba doo......
Änligen är hon hemma.
Direkt från Indien....trummvirvel.....Sara!
Hon är min bästis också.

Här har varit tom och kallt. Jag har vaknat på mornarna och undrat vad som fattas mig.

Allt är bra nu.
Min blogg har blivit finare också.
Musik och bilder.(jaja jag vet att det inte är så märkvärdigt, men för mig är det stort)
Kanske borde jag tagit åt mig äran själv, men dom som känner mig vet att jag under inga som helst
omständigheter skulle fixat det.
Teknisk njae. Lite kanske (Ljug).
Nåja!
Drick Glögg vet ja!
Det är dags för de nu.

2 kommentarer:

michanek sa...

Men hjälp. Nu börjar det sjungas här också!
Jag känner mig glad för din skull med musiken och så, men jag blir så stressad när jag inte får läsa i lugn och ro!
Kanske går det bättre med glögg. Sara är en hejare på bloggar, hon har fixat min också. Heja!
Men snart måste vi glögga!

TORGNYSDOTTER sa...

om jag är manager och producent är du banne mig mitt bästa klipp ever! Söta människa.