fredag 16 januari 2009

- I Object! -Denial!

Det är nog bäst att jag inte låter min son gästblogga igen.
I går drog han den ena "storyn" efter den andra om mig.
-haha det här ska jag blogga om, det HÄR. Ojojoj!
-Det gör du inte! Min arbetsgivare kan ju hitta min blogg, och vet du vad det kan innebära.
Tydligen lät allt detta bara som bla, bla, bla i hans öron.
Han försvann som in i en annan värld.
-Hm om jag startar en egen blogg, hm den skulle kunna heta, hm.
-Plötsligt ser jag inte min son framför mig längre utan Professor Baltazar.
med ett finger pekandes mot taket, likt en seger gest.
-Jaha! Nu vet jag vad bloggen ska heta!
Jag ryser, har ingen aning om vad detta betyder för mig. Men läskigt är det.
-FÖRTAL, och förbannad dikt säger jag FÖRTAL!

1 kommentar:

TORGNYSDOTTER sa...

åh, jävlar så kul! Jag visste väl att han skulle komma till nytta förr eller senare!