måndag 17 december 2007

jag klär, jag klär av mig naaaaaken

Vart man sig i världen vänder....
Usch! Varför varför varför? Varför måste "folk"
envisas med att var nakna. Stora lurviga sköten på gymet. Folk glider omkring spritt språngande som det vore den mest naturliga saken i världen. DET ÄR DET INTE.
Rätt som det är har man med ett bart anus i fejset. Klä på er för fanken!
Jag är inte ens bekväm naken när jag är ensam med mig själv.
Bland det otäckaste jag kan tänka mig är när någon härlig yoga-tant på gymet spatserar runt (näck) och liksom trivs för bra med sig själv. De smörjer gärna in sig en hel del och länge också. Det värsta jag NÅGONSIN varit med om var på en sk tjejfest. Plötsligt rusar värdinnan runt i lägenheten med bart sköte och tröja. Nää fy för den lede.Så bra kompis blir jag aldrig med någon.
Här i stan där jag bor har vi en som heter naken-janne han är naken till höger och vänster jag mår inte alls bra när jag ser honom.Han har även varit naken på tv.
Bilder jag får bilder.
Det är, så att säga, förstört. För alltid. En gång näck och bilderna är där för evigt. Jag kommer även att tänka på några gamla ex.

Klä på er för helvete.
/Udda - har hängt en bikini i duschen och överväger...

8 kommentarer:

michanek sa...

Men visst! Folk är ju helt hänsynslösa med sina ändor. Krumbuktar omkring i omklädingsrummen och trycker in sina kroppsdelar i förskräckta skåpgrannar.
Det är onaturligt att umgås naturligt. Det tyckte till och med Adam och Eva.

TORGNYSDOTTER sa...

Ja, mig har du på din sida. Jag hävdar med den drucknes envishet: ALLA är snyggare med kläder på. Och jag är inte helt övertygad om att det är naturligast att vara utan kläder...? Kan något så eländigt fult som snoppar vara naturlig ögonfägnad?

Go:ran sa...

har aldrig tänkt på det så förut men nakenhet sätter sina spår. på ngt sätt tar du bort det magiska...

apropå nakenhet och torgnysdotters svaghet för magiker kom jag att tänka på denna lilla trista bagatell i den grå vardagen.
Det är ju ändå något magiskt med denna nakenhet.

http://www.trist.nu/index.php?page=
video&link_id=1784

Elias sa...

Jag har också varit på en fest där värdinnan hade bart sköte. Men det kanske inte var av samma anledning?

Udda Persson sa...

Bilder Elias Bilder "Höjer varnande finger"

michanek sa...

Äkta makar bör hålla sig borta från sådana "fester". Om inte, vore det av godo att inte skylta med det i bloggsammanhang. Skäms på sig!

Elias sa...

Skämmas för nakenhet, egen eller andras, ligger inte för mig. Jag delar för övrigt uppfattning i den frågan med min hustru, det tror jag att Michanek känner till.
Huruvida nämnd typ av fest är lämplig för en gift man att övervara torde vara en fråga att diskuteras mellan nämnde man och hans högt vördade maka.

Udda Persson sa...

Ursäkta både ers höghetar och annat löst folk jag menar inte att förbjuda någon att klä av sig... tvärtom, men jag personligen vill absolut inte bli drabbad. Fire away...