onsdag 5 december 2007

Allt detta bara för en böna.


Äntligen!
Jag är ur gnällträsket.
Barnen mår bra och följdaktligen jag också.
För er matglada out there kan jag rekomendera
pepparkaks tryffel!!!!!!
Det hjälper inte bara mot allmänt dåliga dagar utan
förgyller även en helt vanlig dag.
En fantastisk upptäckt.
Den där bönan menar jag.
Alla som vill kan få recept!

Nu sjuder huset av julstämmning.
Glöggen kokar på spisen stjärnor lyser i alla fönster.
Det gnistrar och glimmar överallt.
Jag har givit pengar till min favvo hemlösing.
Hyran är betald.
Jag är av-dammad och sitter fint utan stök i soffan.
Känns som jag kommer få fina julklappar i år.

2 kommentarer:

TORGNYSDOTTER sa...

välkommen tillbaka! new and improved, nu med glucacil!

Go:ran sa...

Det låter som en "riktig jul" och med det upplägget blir det många julklappar